3 תשובות
באופן כללי לדעתי הארגון כן טוב, אני מכיר מאמן של אקסלנט יוצא מטכ"ל ויש להם המון שיוצאי יחידות מיוחדות ושיכולים לעזור לך
שואל השאלה:
רעננה
רעננה
אנונימי
באיזה אזור בארץ?
באותו הנושא: