4 תשובות
יש הרבה שאומרים שלכל אחד יש חצי צד בפרצוף שהוא הצד הטוב והצד השני צד לא טוב..
אבל אני לא חושבת ככה חח
כע ככה גם אני מרגישה.. תמיד יש את הזווית הזו שיוצאת מושלמת לתמונות..
לחהחהחהחחה כן גם אצלי זה ככה.
זה טיבעי חיים שלי הכל טןב