התחברות הרשמה

לגיטימי להתעצבן על חברים שלי כי הם יוצאים רק עם הבנות זוג בסופש?

אני כבר ארבע חודש חוזר מהטירונות ומת לצאת ולהשתחרר אבל הם כל סופש עם החברות.
אני מבין שצריך זמן לזוגיות אבל כאילו שכחו שאנחנו חברים מגיל 0, זה משגע אותי ואני בעיקר מוצא את עצמי משתעמם למוות כל שבת
22 במרץ 2024, 18:34
מערכת יחסיםעצביםהתאהבותחיילים    
3 תשובות
לגיטימי פלוס
ע
ערגלית דבש
שואל השאלה:
מה?
אנונימי
איזה קנאי מה לעשות שהם לא הומואים ומעדיפים להיות עם אשה מאשר עם גבר תצא מהארון
אנונימי
באותו הנושא:
לגיטימי להתעצבן על חברות שלי שצוחקות על חבר שלי
לגיטימי להתעצבן על זה?
זה לגיטימי להתעצבן על זה?
לגיטימי להתעצבן על חברים שלי שאנחנו לא יוצאים יותר מאז שהם בזוגיות?
לגיטימי להתעצבן מזה בזוגיות?
חברה שלי מתכתבת עם מישהו שפעם היא הייתה בקטע שלו, לגיטימי להתעצבן?
זה נורמאלי להתעצבן שבשישי כולם יוצאים עם חברים/בני זוג ורק אני בבית?
לגיטימי להתעצבן מחבר שלי על דבר כזה,
לגיטימי להתעצבן על ידידה שהיא מסננת?
לגיטימי להתעצבן בעיניכם?
לגיטימי להתעצבן על ההורים שלי בגלל זה?