11 תשובות
תזפרי להוריםשלה
היי:)
קודם כל כדאי ואפילו צריך לדווח זאת להוריה היא יכולה לגרום לעצמה נזק חמור יותר כדאי כמה שיותר לדווח
קודם כל כדאי ואפילו צריך לדווח זאת להוריה היא יכולה לגרום לעצמה נזק חמור יותר כדאי כמה שיותר לדווח
ואוו קודם לדבר איתה על זה להסביר לה שהיא צריכה לקבל עזרה מקצועית וכו
שואל השאלה:
זה ממש לא עוזר אתם לא מבינים אפילו, כל מי שאומר להגיד להורים זה פשוט מדרדר יותר
זה ממש לא עוזר אתם לא מבינים אפילו, כל מי שאומר להגיד להורים זה פשוט מדרדר יותר
אנונימית
^ההפך,זה מציל חיים ונפש
שואל השאלה:
לא, אני לא יכולה ההורים שלה זה הסיבה לזה, ולפעמים קודמות (עם אנשים אחרים שסבלו) ודיברתי על זה עם מבוגר אחראי רק סיבך אותם יותר
חוץ מזה הבטחתי לה שלא אדבר איתה על זה ואעלה את הנושא אם רק תגיד לי כמה זמן זה כבר קורה
לא, אני לא יכולה ההורים שלה זה הסיבה לזה, ולפעמים קודמות (עם אנשים אחרים שסבלו) ודיברתי על זה עם מבוגר אחראי רק סיבך אותם יותר
חוץ מזה הבטחתי לה שלא אדבר איתה על זה ואעלה את הנושא אם רק תגיד לי כמה זמן זה כבר קורה
אנונימית
לנסות לעזור לה או לספר למישהו מבוגר אחראי
אנונימית
היי יקרה,
יכולה לדמיין כמה לא פשוטה עבורך הידיעה שחברתך פוגעת בעצמה. נשמע שאת חווה חוסר אונים, נקרעת בין הרצון לעזור לה להתמודד עם הקשיים עימם היא מתמודדת, לבין אולי תחושת עצב על כך שהיא לא שיתפה אותך בסוד הגדול שלה. לעיתים לספר למישהו בצורה אנונימית מה עובר עליך, מה הקשיים שיש מולך, יכול לחזק אותך ולתת לך קצת כוחות...
אני מזמינה אותך לעלות עוד הערב לצ'ט שלנו לשיחה או דרך הוואטס אפ 055-9571399, המתנדבים שלנו יקשיבו וינסו לעזור.
את לא לבד, אנחנו כאן בשבילך.
שלך מתנדבת סה"ר
יכולה לדמיין כמה לא פשוטה עבורך הידיעה שחברתך פוגעת בעצמה. נשמע שאת חווה חוסר אונים, נקרעת בין הרצון לעזור לה להתמודד עם הקשיים עימם היא מתמודדת, לבין אולי תחושת עצב על כך שהיא לא שיתפה אותך בסוד הגדול שלה. לעיתים לספר למישהו בצורה אנונימית מה עובר עליך, מה הקשיים שיש מולך, יכול לחזק אותך ולתת לך קצת כוחות...
אני מזמינה אותך לעלות עוד הערב לצ'ט שלנו לשיחה או דרך הוואטס אפ 055-9571399, המתנדבים שלנו יקשיבו וינסו לעזור.
את לא לבד, אנחנו כאן בשבילך.
שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
תדווחי על זה למבוגר אחראי, עדיפות להורים שלה
שואל השאלה:
נפש? איך.
נפש? איך.
אנונימית
את חייבת לדווח מ-2 סיבות:
1. זה יכול להציל לה את החיים.
2. אם היא תפגע בעצמה בצורה בלתי הפיכה, ואת ידעת את זה ולא מנעת, את אשמה בעבירה, ככה שמחובתך לדווח.
1. זה יכול להציל לה את החיים.
2. אם היא תפגע בעצמה בצורה בלתי הפיכה, ואת ידעת את זה ולא מנעת, את אשמה בעבירה, ככה שמחובתך לדווח.
באותו הנושא: