4 תשובות
לפנות אלייה בצורה עדינה ולנסות לתמוך.
אם זה משהו שימשיך גם אחרי שיחה לדבר עם ההורים שלה אבל צריך פה הרבה עדינות.
מדברים איתה
או שתגידי ליועצת או להורים שלה
היי אנונימית יקרה,

שומעת מהמילים שלך את החשש והדאגה לחברה שפוגעת בעצמה. מניחה שיש לך רצון להוציא אותה מהסיטואציה שבה היא נמצאת. לא יכולה לדמיין, כמה לבטח את חשה מתוסכלת ואובדת עצות כדי למצוא איך לעזור לה. יקרה אולי להקשיב למילים שהיא חווה ועוברת, יכול לעזור? אולי לשתף את ההורים שלך? בנוסף, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בואי.. מחכים לך, עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
הי,


קראתי את השאלה שלך ואת הדאגה לחברה שלך. זה לא פשוט לראות משהי שקרובה אלייך, כל כך סובלת ופוגעת בעצמה ואני שומעת כמה חשוב לך לעזור לה ולמצוא מה אפשר לעשות.
חשוב שתשתפי משהו מבוגר שאת יכולה לסמוך עליו/עליה בחששות והדאגה שלך לחברה שלך.
חתכים הם בדרך כלל סימן למצוקה וקושי מאוד גדול. היא זקוקה לעזרה מקצועית וליווי וחשוב שהיא לא תמשיך להתמודד עם מה שעובר עליה לבד.
את יכולה גם להציע לה לפנות אלנו, אני עובדת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בנינוער וצעירים ברשתות החברתיות. גם את מוזמנת לפנות ונחשוב ביחד כיצד ניתן לעזור לה
מחכה לכן
יעל מעלם דיגיטל
המייל שלנו [email protected]
אינסטגרם/טיקטוק nayedet.digital
או פה בהודעות אישיות