5 תשובות
אבל רק שתדע, עדיף לצאת עם מישהי שפגשת פיזית ולא מישהי מהאינסטגרם, זה משנה הרבה
שואל השאלה:
מה זה משנה? פגשתי את שניהם במציאות בסופו של דבר
אנונימי
זאת שהתנשקתם
אני חושבת שדייט אחד עם כל אחת זה בסדר אבל אל תיקח את זה רחוק יותר.
ואני מציעה שאם אתה כן תיכנס לזוגיות עם אחת מהן אז תגיד לה שהיית בדייט עם מישהי אחרת וזה נגמר
תלך אל הבחורה שנישקת כבר
אנונימית