6 תשובות
כןן עשיתי פעם יוצא ממש טעים
לריבר יש אבקת חלבון?
שואל השאלה:
לא יודעת עשיתי עם זה פנקייקים וזה היה סבבה ממש אבל שמתי כזה בטעם וניל
לא יודעת עשיתי עם זה פנקייקים וזה היה סבבה ממש אבל שמתי כזה בטעם וניל
שואל השאלה:
זה אחלה דבר
זה אחלה דבר
דיימ
זה טעים??
זה טעים??
שואל השאלה:
כן של השייקים זה 6 שקל עשרים גרם חלבון וזה שקית קטנה כזאת של 24 גר
כן של השייקים זה 6 שקל עשרים גרם חלבון וזה שקית קטנה כזאת של 24 גר
באותו הנושא: