4 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי ויצאתי עם מישהו לדייט כמה פעמים
לא זרם כי תמיד איכשהו זה חזר לאקס
אנונימית
למצוא מישהו אחר!!!!
מוצאים ריבאונד
יש עוד הרבה דגים בים .
טיפ ממני תדמייני אותו מנגב את החרא אחרי שהוא חירבן או שתדמייני אותו רץ אחרי אוטובוס כי הוא לא הספיק