7 תשובות
לא יןדעת יש מלא
ציפינו ממך ליותר
היו תקופות רעות עם אמא, אמרה לי שמנה, חבל שילדתי אותך, תמותי
אבל למזלי זה עבר ואין עליה בעולם
אבל למזלי זה עבר ואין עליה בעולם
שאי אפשר להזמין לאכול שלוש פעמים ביום
שלא אכפת להם מימני ושאני הולך להיות בכלא הם אמרו אתה תיראה שזה יקרה או שאתה תיתהבד או תערג או בכלא ויהיה לי בעיות בחיים
אנונימי
ילדה חרא,מצטערת שהולדתי אותך,ילדה רעה..
לאבא שלי יש קטע לקרוא לי חולה נפש גם אם לא העברתי בזמן את הסלט, בייסקלי על הכל. הוא לא כזה רציני על זה אבל בסוף זה די פוגע
אנונימי
באותו הנושא: