7 תשובות
לא יןדעת יש מלא
Ss6
ציפינו ממך ליותר
היו תקופות רעות עם אמא, אמרה לי שמנה, חבל שילדתי אותך, תמותי
אבל למזלי זה עבר ואין עליה בעולם
שאי אפשר להזמין לאכול שלוש פעמים ביום
שלא אכפת להם מימני ושאני הולך להיות בכלא הם אמרו אתה תיראה שזה יקרה או שאתה תיתהבד או תערג או בכלא ויהיה לי בעיות בחיים
אנונימי
ילדה חרא,מצטערת שהולדתי אותך,ילדה רעה..
Ss6
לאבא שלי יש קטע לקרוא לי חולה נפש גם אם לא העברתי בזמן את הסלט, בייסקלי על הכל. הוא לא כזה רציני על זה אבל בסוף זה די פוגע
אנונימי