87 תשובות
תזרוק את הפח, זבל
"מי זאת שאוכלת כל היום" "או עכשיו את נראית יותר טוב יותר בריאה"
אחרי שהחלמתי מאנורקסיה -_-
ואז חזרתי לזה :)
אנונימית
זה היה הכי גרוע! "שטויות כל הנערות עושות דיאטה"
אנונימית
לא חושב שזה הכי...אבל זה אחד שאני פשוט ממש זוכר, והוא די לאחרונה;
"מגיע לך שכואב לך, הלוואי שיכאב לך יותר."
(נפשי, לא פיזי)
אנונימי
שאני אוכלת יותר מידי וחייב להרזות כי אף.אחד לא ירצה אותי ככה
אנונימית
ההורים שלי מושלמים
רוצה שוקולד, פרה?
אנונימית
שהצלחתי במבחן בגלל פרוטקציות

נ.ב. זה היה במקצוע שהשקעתי בו כל השנה כי לא הייתי כל כך טובה בו
אנונימית
שאני טיפשה ומטומטמת
אני נעלבת אבל זה קורה כשהם כועסים אני בטוחה שהם לא חושבים ככה או לפחות רוצה להאמין ככה
חחח מאיפה להתחיל
אנונימית
שמנה מכוערת
אנונימית
בתחילת שנה אמא שלי כתבה לי הודעה ממש ארוכה על זה שאני מאכזבת אותה והיא התייאשה ממני,, אבל עכשיו אנחנו בקשר ממש טוב
אנונימית
אממ ההורים שלי הורים טוב אז כלום
שאני לא יודעת כלום ושאני עלובה (ממש ברגע זה זה נאמר)
אמא שלי אמרה לי סתמי וזה הגיע לי
היא לא עושה לי דברים מעבר לזה
תתאבדי
איזה עצוב לקרוא את הסיפורים כאן..מי שרוצה לדבר ולפרוק יכול לבוא אליי בפרטי, יותר ממוזמן. מבינה את הכאב שלכם...
הורים יכולים להיות לפעמים ממש רעים כי זה מרוב תשישות ועייפות. להיות הורה זה לא קל
אבל גם לא מצדיק בכלל את מה שאמרו לכם וזה ככ כואב לשמוע ..

לי בכללי אמא שלי אמרה דברים ממש רעים שאני זוכרת כמו ש"אם היא תמות אני האחרונה שהיא תזכור" ו- "אני לא ילדה שלה יותר" ושאני מטומטמת ועוד דברים כאלה על ממש שטויות. כי אני כן ילדה טובה אבל אני רואה שגם לה לא קל..סה"כ היא אוהבת אותי ואני אותה אבל רגעים כאלה קשה לשכוח :/
אמרתי לאמא שלי דיי תעזבי אותי

והיא אמרה

אם הייתי יכולה הייתי כבר עוזבת תאמיני לי

בכיתי אחרי זה איזה חצי שעה
אנונימית
פעם אמא אמרה לי שאני נראית מגושמת, היא התכוונה למשקל אבל אמרה את המילה הזאת.. אחרי שהייתה לי אנורקסיה במשך שנתיים והגעתי למצב שהתעלפתי וכמעט אישפזו אותי בכפיה היא ממש השתנתה ובחיים יותר לא שמעתי ממנה הערות על המראה שלי וההפך היא רק מחזקת אותי(אני עכשיו כבר אוכלת בריא ובמשקל תקין כמובן ובכלל לא במקום הזה כבר)
אנונימית
יבת זו..
עופי מכאן לא רוצה לראות אותך
אל תדברי איתי יותר
כלבה
אנונימית
"בגלל שאת הולכת לפסיכולוג אנשים ינדו אותך"



אבל לא באמת משנה לי, הם אוהבים אותי מאד.. מה כן, זה די כואב - במיוחד כשזה מהם.
"יואו אין לי כוח אלייך יותר"
אנונימי
שאין פלא שאין לי חברים...
כל כך קשה לי לקרוא את הדברים שכותבים כאן באמת..
מי שרוצה יכול לבוא לדבר איתי בפרטי....
קשה לי לשמוע את כל מה שכותבים פה..
לא זוכרת את הפעם האחרונה שרבתי עם ההורים, ואולי הדבר הכי גרוע שאשמע מהם הוא- ואיי כמה את מדברת' - וגם זה בציניות ובהומור..
הלוואי שבעתיד כשכולנו נהיים הורים נדע איך לדבר לילדים שלנו קשה יותר טוב❤
אמא שלי: "עם התנהגות כזאת אני מבינה למה אין לך חברים וילדים רעים אלייך"

אבא שלי: "את במחזור?" את כועסת רק בגלל הורמונים של גיל ההתבגרות" "את יודעת שזה לא באמת מה שקרה, פשוט בגלל גיל ההתבגרות המוח שלך מקצין דברים".......
אנונימית
שאני זונה אגואיסטית, מאמא שלי
יש יותר מדי אין לי מושג מאיפה להתחיל.
ובמקום לתת איזו מילה טובה וחיבוק קטן הם פשוט עושים את ההפך הגמור.
אנונימית
שאני לא הבן שלהם אם ככה
אבל זה בולשיט באמת אחרי זה קרה לי משהו והם רק היו איתי בזה...

תאהבו את ההורים שלכם!!
חבל שהבאתי אותך לעולם
את לא מועילה
עופי מהבית
וכו
שאני לא הבת שלו
שבגלל הדיכאון והחרדות לא יצא ממני כלום, הוא גם אמר שההחלטה הכי טובה שהוא עשה היה לקום ולעזוב ולהשאיר אותי עם אמא שלי ושהוא מאוכזב שיצאה לו ילדה כמוני:(
(חשוב לציין שזה רק אבא שלי, אמא שלי מדהימה).
שאני אכזבה ושהם לא עשו אותי בשביל שאני אהיה כזאת
אמא ואבא שלי? זה קל
כלבה, זונה, מטומטמת, רוצחת, הורסת משפחות, סתומה, עצלנית, כפוית טובה, אוכלת חינם, אכזבה למשפחה, מתבודדת, כישלון.
לא יצא ממך כלום, אם יאנסו אותך בעיה שלך, מה את מתחרה עם הבנות בכיתה מי מתלבשת יותר כמו זונה, האחים שלה יותר טובים ממנה, שתעוף כבר מהבית הזה, גידלנו ילדה יותר טובה מזה, את גרמת לשבץ מוחי של אבא שלך, כל דבר רע שקורה פה זה אשמתך, לא הייתי צריכה ללדת אותך, לא היית צריכה להיות קיימת, לכי להתפשט ברחוב, לכי לעבוד בזנות,
ועוד מלא שכנראה הדחקתי
יש הרבה לא יודע מאיפה להתחיל


בגיל 13 אני =
אבא אני רוצה להתאבד
אבא = לך תתאבד
אבא , עם המשך הזמן, חזיר מפגר אתה תהיה עובד שחור ופועל כל החיים שלך אתה מטומטמם שלא יודע כלום מחייך

אימא: חזיר כל היום רק יושב ולא עושה כלום


יש עוד הרבה לא רוצה להרחיב כהיום אני בן 22 וחצי אז זה מגיל 8 עד כהיום כמעט 15 שנה.. לא ארחיב זה כואב מדי.

כהיום אני עד היום מנסה להתאבד (:
אני די הפסקתי לנסות לזכור. אבל בין הכל היה: מאכזבת, אח שלך יורת טוב, לא רוצה לשמוע אותך, מעצבנת, כישלון, לא יצא ממך כלום....
אני יכולה להמשיך ככה כל הלילה
אנונימית
כשאת שמה מכנס קצר אל תבואי אלי ותגידי אנסו אותי כי זאת בעיה שלך..
אנונימית
לא עדיף שתפסיקי לאכול? תסתכלי איך את נראת היית יותר יפה אם היית נראת כמו לפני חודשיים(ואז היא שואלת את עצמה למה אני לא אוכלת ואם אני אוכלת אני דוחפת אצבע)
אנונימית
אתה נשאר בבית כי אתה מחכה שנמות שהבית יהיה שלך :(
אנונימי
"אנוכית שכמוך אין לך חובות ואין לך כלום אין לך ממה לפתח את הנטיות האנוכיות שלך אני אקח אותך לפסיכולוג כדי שתוכלי לספר לו כמה אמא זבל אני אני אשלם לו שישמע כמה אני אמא זבל" זה אמא שלי אמרה לי אחרי שסיפרתי לה שניסיתי להתאבד וזה לא הכול השיחה נמשכה שעתיים בזמן שהיא צורחת עליי את הדברים האלה ואני בוכה ודברים רעים שאבא שלי אמר היו "את מנסה לשבור אותי אני בן אדם חזק את לא תצליחי לשבור אותי לא משנה מה תעשי" זה נאמר בצעקות כמה דקות אחרי ניסיון ההתאבדות השני שלי שאולי זה לא נשמע כזה נורא אבל לי זה היה מאוד נורא כי אני מאוד מחוברת לאבא שלי ומאוד אוהבת אותו והוא אפילו לא טרח לבדוק איך אני לפני הוא ישר התחיל לצרוח עליי ואמר לאמא שלי לא להסיע אותי לבית חולים כי הוא העדיף שהבת שלו תורעל מאשר שידעו שהיא ניסתה להתאבד בקיצור ניסיון לקבלת עזרה נורא 0/10 לא מומלץ
אנונימי
נטל
מפחדת מהצל של עצמה
כל היום אוכלת
יש לך חברות את פשוט לא הולכת אליהן
אנונימית
תתאבדי ככה לכולם יהיה טוב יותר
אנונימית
"את בת ונולדת בת, כי זה מה שאת"
אם שהיא אמרה לי תמותי ואז אמרתי לה אחרייך כי באמת היה נמאס לי מזה ואז היא התחילה לריב איתי על זה שאמרתי לה והיא נעלבה שאמרתי את זה ואני כה ביץ את עשית את אותו הדבר יותר גרוע
שלא יצא ממני כלום
איבדתי את המפתח של הרכב
אמר לי שיש לי שעתיים למצוא אותו
ושלא היה אכפת לו אם הייתי מאבדת את הראש אבל לא את המפתח
אנונימית
זונה
אנונימית
שהתחת שלי לא נכנס בכיסא
אנונימית
שהם לא סומכים עלי..
אנונימית
אמא שלי אמרה לי שאני אוכלת מלא
ושאני שמנה
ושאני אתחיל להפסיק לאכול מלא שטויות וזה
אמא שלי נתנה לי למדוד מכנס של אחותי... והוא לא עלה עליי ואחרי יום היא ואחותי דיברו במטבח ואמא שלי בעצמה לא הכי רזה שבעולם היא קצת מלאה וזה בסדר מבחינתי אבל היא אמרה " אני אתן לה את המכנס שלי" וצחקו ואני שמעתי אז הלכתי לבכות בשירותים
אנונימית
לא זוכרת יש הרבה אני פשוט שוכחת כי אני יודעת שהם לא באמת מתכוונים אז אין לי מה להתקע על זה אחרי שזה עובר
נמאס לי לסבול אותך כל השנים האלה את רק עושה לי את המוות תעופי כבר
את רק הורסת את האווירה בכל מקום שאת נמצאת בו
הייתי טיפשה עשיתי טעות והינה מה שקיבלתי (אני)
כל פעם שאני מסתכלת עלייך אני מנסה שלא לראות את זה אבל אני רואה את אבא שלך
ועוד הרבה דברים
אנונימית של 12 דקות בקשר למכנסיים.
אל תתייחסי תתעלמי כנראה אמא שלך חטפה רוח שטות באותו היום או שהיתה במחזור סליחה שככה מדברת עליה אבל יש דברים שלא צוחקים עליהם.
שולחת לך חיבוק וירטואלי
קפצי לי
אנונימית
אמא אמרה חבל שלא עשית הפלה
ופעם שהיתי בתקופה רעה ורציתי להתאבד אז סבתא אמרה במילא לאף אחד לא יהיה אכפת ממך
אנונימית
וגם.. סבתא שלי אמרה מה את כבר יודעת לעשות?איזה עבודה בדיוק תקבל איתך?אגב אני מובטלת שנתיים
אנונימית
את מתלבשת ממש מכוער
אנונימית
"תצאי כבר מהסרט שאת תתחתני עם תומר קאפון, הוא בן 35 ואין לך סיכוי איתו. מספיק כבר"
את אוכלת יותר מידי שוקולד. עוד שוקולד עוד תחת(יש כאלה שיבינו אותי ואני מתכוונת בקטע של הפרעות...) אבל אני עדיין ממש אוהבת את ההורים שלי כי הם לא מודעים לזה שזה פוגע
"זאת תקופה, זה יעבור לה"
אנונימית
שמנה
למרות שהם כאילו צוחקים איתי על זה אבל הם לא באמת מבינים שזה פוגע בי כי אני באמת חושבת שאני שמנה בגללם
אנונימית
שאין לי חברים ובגלל שאפחד לא אוהב אותי אני צריכה להתאבד
'' יש לך פנים יפות,רק אם תרזי את תהיי וואו! ''
אני יודעת שהם רוצים לטובתי והאהבה שלהם כלפיי אין סופית.
אבל לפעמים הורים לא נזהרים במילים שלהם
ההורים שלי קראו לי ילדת אנימה מוזרה:(
אתה מאומץ....
רצינו לאמץ כלב אז הבאנו אותך...
מאמא שלי: גם ככה לא יצא ממך כלום!
כן היא צודקת
...
אמר לי ללכת לגן כשהייתי בכיתה ד'
ההורים של מדהימים
עופי מכאן לא רוצה לראןת אותך
ילדה זבל
תראי אותך בהשוואה לאחים שלך
מפגרת מטומטמת וכו
אנונימית
ואו מאיפה להתחיל....
"שמנה" "מגעילה" "תאכלי עוד משהו את עוד פעם רעבה?!"- חשוב לי לציין שאני נשמעת שמנה וזה אבל אני במשקל נורמאלי והם פשוט השוו אותי לאמא שלי שהייתה בתת משקל והייתה רזה רצח
אחכ הם ביקשו סליחה אבל זה עדיין פוגע
-כמובן שיש עוד דברים אבל לא באלי לבכות אז עדיף שלא....-
אנונימית
הרבה דברים, אבל שום דבר משום מה לא עולה לי לראש כששואלים את השאלות האלה. אבל כשאני לבד פתאום אני זוכרת את הכל
אנונימית
הורים הם כאלה דפוקים, מי שלא יודע להכיל את הנפש העדינה של ילד או נער שלא יהיה הורה.
אנונימית
אממ אבא שלי כל הזמן זורק לי הערות כאלה של כל הזמן את אוכלת רק אוכל לא בריא ותראי אותך את תשמיני בסוף, ותעשי ספורט
אמאלב אנומימית מעליי יחחח גם לי
עריכה- לא מעלי בקיצור זאתי שאמרה שלא עולה לה כלום עכשיו וכשהיא לבד אז כן
למה את לא יכולה להיות כמו אחותך?
ההורים שלי מדהימים ככה שזה היה הדבר הכי נורא שאמרו לי אחרי הממוצע תעודה שלי היה 60, בגלל שזה הכי נמוך שאפשר לקבל.
זה לא היה קללה או משהו נורא, זה פשוט היה אכזבה וזה גרם לי להתאכזב מעצמי:(
1. שאף אחד לא אוהב אותי במשפחה וכולם מתלוננים רק עליי.
2. לא מתפלאת למה אין לך חברים.
3. אף אחד לא ירצה אותך.

ואוו אני כל כך מצטערת בשבילכם חברים:(..
well,
אנונימית
"את רוצה להיות מפגרת?, את כבר מפגרת" בגלל שלא הצלחתי במבחן ובגלל זה בכל מבחן אני נלחצת עוד יותר
אבא שלי כל הזמן אומר לאח שלי שהוא 0
אנונימית
שאני יעוף מהבית,למה נולדתי,שאני אמות
שאני אפס ולא שווה כלום..
לא נעים בכלל כשנזכרים בזה עכשיו :'(
אנונימית
"שמנה"
אני מטר 66 שוקלת 48 קילו מה שמנה בדיוק?
אנונימית
שאני שמנה ואני צריכה להפסיק לאכול
בת 12.5 מטר 55 36.7 ק"ג אני לא רואה איך בדיוק אני שמנה אבל בסדר
אנונימית
אני עוזר תמידד
אני היחיד שעושה משהו בבית שלי וחשוב לציין שאנחנו עשר במשפחה
ואז אבא שלי מגיע הביתה אחרי העבודה והוא כזה "לא התקדמתם בכלום! תעופו מפה לחדרים שלכם" וכזה
סע*ק איתו
הייתי שמן ואמא שלי אמרה לי "תראה איך אתה נראה"
שאני ערס ונגרר אחרי חברים שלי ושזה מכוער ושישלי רק חברים הזויים ומפגרין
"תאמיני לי שאת צריכה להיות בכיתה קטנה עם ההבנה הזאת"
אנונימית