18 תשובות
שמע גם לי יש אנשים שמגיעים לבטן ואני גובה ממוצע, אי אפשר להשוות לפי זה יש אנשים נמוכים
מוגזם מאוד
מה , זה גמד וענק ?!
מה , זה גמד וענק ?!
אנונימית
לא נראלי שזה כזה מוזר לדעתי זה סבבה וגם לא כולם נמוכים אני בטוחה שיש כאלה שיותר קרובים לגובה שלך
למה מה הגובה שלך
שואל השאלה:
יותר משתי מטר קצת
יותר משתי מטר קצת
אנונימי
הענק הירוק?????
שואל השאלה:
למה הענק הירוק
למה הענק הירוק
אנונימי
כי אתה גבוה אז ענק כאילו
צחקתי אבל לא לדאוג
צחקתי אבל לא לדאוג
שואל השאלה:
2.10 2.11 ככה
2.10 2.11 ככה
אנונימי
קוראים לך לירן במקרה? אלירן? אבא או דוד שלך זה איציק?
אנונימית
שואל השאלה:
לא חחח
לא חחח
אנונימי
אה יופי חשבתי אתה בן דוד דרגה שנייה שלי
אנונימית
בן כמה אתה?
אנונימית
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
שואל השאלה:
נחשב ענקי לא
נחשב ענקי לא
אנונימי
אתה יודע מה אומרים על גבוהים?
אנונימית
לדעתי לא
שואל השאלה:
מה אומרים עליהם
מה אומרים עליהם
אנונימי
באותו הנושא: