4 תשובות
עשיתי שירות לאומי ואין לי מושג מה זה סגירת חודש
שואל השאלה:
..
..
אנונימית
את אמורה לדעת שבסוף כל חודש את מגישה דו"ח נוכחות בלי קשר אם הרכזת שולחת תזכורת, אצלי הרכזת גם שולחת תזכורת
שואל השאלה:
כאילו שמדווחים באפליקציה על סיום חודש כדי לקבל כסף
כאילו שמדווחים באפליקציה על סיום חודש כדי לקבל כסף
אנונימית
באותו הנושא: