4 תשובות
לומדים רק אחרי שנפגעים, טוב שזה קרה,
ככה תדעי לברוח בזמן.
גם אני הייתי ככה
רק אחרי שנפגעתי ידעתי ממה להיזהר
אני יודעת שלפעמים גברים יכולים להיות הכי מושלמים בעולם בתחילת הקשר ורק אחרי כמה שבועות או חודשים הם מראים תרפצוף האמיתי שלהם ואז זה קצת יותר קשה לעזוב, כי אנחנו נאחזים בטוב שהיה, אבל לאט לאט את תדעי לא לפתוח את הלב ישר לכל גבר, וגם אם תפתחי את הלב את תדעי גם לשחרר כשמתחיל להיות רע
בסוף יימאס לך לספוג
שואל השאלה:
ובמערכות יחסים אני באמת משקיעה, אני באמת חושבת שאני נאמנה, אכפתית, תומכת, מכילה, אוהבת ומעניקה חום ואהבה, וגם כשיש איזשהו אירוע אז אני לא חושבת פעמיים, אני תמיד אציע לשלם, וגם אקנה פרחים או או שוקולד או איזה משהו שהוא אוהב,
אז כאילו מה דפוק בי שאני ככה מתפשרת על אנשים שגורמים לי להרגיש חרא
שואל השאלה:
^^^אבל כל פעם אני נכנסת ללופ הזה, של להתפשר, גם אחרי זוגיות אחת וגם בקטעים, התפשרתי על מישהו שקטן ממני בשנתיים וחצי, התפשרתי על מישהו שרק רצה מין וניצל את התמימות, התפשרתי על מישהו עם בעיות עצבים שרק איים, ועל מישהו שאפילו לא סיים 12 שנות לימוד, וזה מתסכל כי אני באמת יודעת שיש בי ככ הרבה, וזה בין הדברים היחידים שאני בטוחה בעצמי
את לא בקטע של כל אחד שנותן לך טיפה תשומת לב כפרה
את פשוט מחבבת אנשים שמדברים איתך שהם בווייב טוב
תזכרי את זה
אנונימית