6 תשובות
תלוי איזה דברים
זה בסדר
למה עצלנות?
אפשר להיות הכי פעילה שיש ולהתמקד רק בדבר אחד, זה בסדר.
למה עצלנות?
אפשר להיות הכי פעילה שיש ולהתמקד רק בדבר אחד, זה בסדר.
באמת למה עצלנות
זה יותר טוב מכלום ומזה את יכולה גם להתפתח ליותר דברים
זה יותר טוב מכלום ומזה את יכולה גם להתפתח ליותר דברים
לא זה מעולה
אם זה הכי טוב שאת מסוגלת אז לא
1.לישון
2.לקום מהמיטה
3.לכבות את השעון המעורר ולחזור לישון
אני בעד
2.לקום מהמיטה
3.לכבות את השעון המעורר ולחזור לישון
אני בעד
באותו הנושא: