7 תשובות
אקום* אצליח*
תנסי
או שתגידי למישהו להעיר אותך שתצליחי לקום
הלו גברת
את תצליחי שום מילה שלילית ! שימי לך שעון
ולכי עכשיו לישון .
תלכי לישון עכשיו ובבוקר תעשי מקלחת קרה
לכי לישון מהרר אחרת באמת לא תצליחי
אנונימית
שואל השאלה:
לא תמיד אני קמה מהשעון ואני מפחדת לא לקום כי גם ככה רוצים לפטר אותי
אנונימית
תבקשי ממישהו שיעיר אותך
אנונימית
שואל השאלה:
אין
אנונימית