3 תשובות
איך שאת מתעוררת תחזרי לישון
מה זה משנה אם תקומי ב6
פשוט תחזרי לישון אם את ממש עייפה ואם לא אז תהיי בטלפון איזה שעתיים ואז תהיי לבד עייפה