3 תשובות
איך שאת מתעוררת תחזרי לישון
מה זה משנה אם תקומי ב6
פשוט תחזרי לישון אם את ממש עייפה ואם לא אז תהיי בטלפון איזה שעתיים ואז תהיי לבד עייפה
באותו הנושא: