17 תשובות
אם יש אהבה וחיבור, אישית אני לא אפסול אותה
אנונימי
למה את חושבת שאת לא רצויה? תפסיקי לחשוב ככה אני אומר לך זה עושה את זה יותר גרוע עבורך אני בטוח שיש אנשים שכן רוצים ואת תמצאי מישהו מתישהו
אני אישית אם אני מתחבר למישהי יופי אישיות וכו ויש לה נכות או משהו אין לי בעיה עם זה
שואל השאלה:
ואם היא לא תוכל לספק את הצרכים שלך ותעדיף שתלך למישהי ותחזור עדיין היית?
ואם היא לא תוכל לספק את הצרכים שלך ותעדיף שתלך למישהי ותחזור עדיין היית?
לספק צרכים מבחינה מינית? על מה את מדברת?
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
מבחינה מינית וגם ילדים לא
מבחינה מינית וגם ילדים לא
שואל השאלה:
זה תיק שאני לא רואה מישהו לוקח דבר כזה אז אני מוותרת מראש
זה תיק שאני לא רואה מישהו לוקח דבר כזה אז אני מוותרת מראש
נכים לא בהכרח לא יכולים להביא ילדים, זה תלוי מה יש לה. דבר שני מבחינה מינית אני מאמין שיש לזה פתרון לכל דבר יש פתרון וזה לא משהו הכרחי ממש
שואל השאלה:
האמת שהתשובה השלישית הצחיקה גם אותי
אני יותר גרועה אני אדרוס אותך עם הגלגלים
האמת שהתשובה השלישית הצחיקה גם אותי
אני יותר גרועה אני אדרוס אותך עם הגלגלים
שואלת השאלה יש מלא שירצו אותך אל תראי את זה ככה❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני אישית לא יכולה להביא אפילו לא קיבלתי עדיין מחזור ואני בת 18
אני אישית לא יכולה להביא אפילו לא קיבלתי עדיין מחזור ואני בת 18
^^ רגע מה? איך? (כאילו מקנאה בך כן?) אבל זה לא אומר שלא תוכלי להיכנס להריון?
אנונימית
שואל השאלה:
המחלה שלי נדירה וכנראה שהיא מונעת מחזור אני גם מעדיפה שלא לקבל אין לי צורך בזה
המחלה שלי נדירה וכנראה שהיא מונעת מחזור אני גם מעדיפה שלא לקבל אין לי צורך בזה
לפחות יש לזה יתרונות
אנונימית
שואל השאלה:
לכל דבר בחיים יש יתרונות
וגם עכשיו זה שאני כאן זה מתנה מהקדוש ברוך הוא
שלא תטעו לא באתי להתלונן החיים שלי מושלמים בזכות אבא שבשמיים שעוזר לי
ותמידד יש יותר גרוע הלוואי שהצרות יהיו בנים
פשוט באמת שאלתי אם מישהו היה מוכן לקחת מישהי שלא תספק לו כלום לא ילדים ולא מיניות ורק בית חם ואופי
לכל דבר בחיים יש יתרונות
וגם עכשיו זה שאני כאן זה מתנה מהקדוש ברוך הוא
שלא תטעו לא באתי להתלונן החיים שלי מושלמים בזכות אבא שבשמיים שעוזר לי
ותמידד יש יותר גרוע הלוואי שהצרות יהיו בנים
פשוט באמת שאלתי אם מישהו היה מוכן לקחת מישהי שלא תספק לו כלום לא ילדים ולא מיניות ורק בית חם ואופי
צודקת איזה מלכה את
אנונימית
באותו הנושא: