74 תשובות
תמצאי גבר אלפא חזק ושרירי
מלא גברים אוהבים את זה אז לא הייתי דואג במקומך
יש בנים שזה לא מפריע להם
יש בנים(סתומים)שאוהבים את זה
לאיפך אני מעדיף אישה כזאת
בואי אני אעשה לך פו ואז תעופי באוויר ככה תוכלי לחפש טוב יותר
אם תביאי מין ירצאו אותך
אוי אוי אוי מסכנונת
גאד איזו פיקמי
גאד איזו פיקמי
אנונימית
צעד ראשון: קודם תפסיקי להיות פיקמי
די. בבקשה די.
יש גברים שדווקא אוהבים נשים עדינות אל תדאגי
אישית אני אוהב נשים עדינות אבל עם גם מינימום של אסרטיביות שגם פועלות
זה לא מפריע לגברים
איזה פיקמי אני מתה
ה' ישמור די פליז כבר אי אפשר להיכנס לאתר הזה יואו
אמלה אנימת אני ממש מקווים שזה ציני
דיי אני רוצה להתאבד
די גם אני כזאתי קטנה ושברירית חבר שלי בא לנשק אותי ובטעות עפתי לחלל
אנימץתץת
לא תמצאי כי תעופי רחוק כמה חבל
גאד מסכנה לא יהיה לך חבר
girlll
אולי ירצו אותך באיטליה, יש באיטליה הרבה גברי אלפא חתיכים
את רוצה שאני אנשוף עלייך כדי שתוכלי להגיע לשם?
את רוצה שאני אנשוף עלייך כדי שתוכלי להגיע לשם?
תמצאי את השוגר דאדי, גבר אלפא חתיכוס שנראה כמו אל יווני שיציל אותך מהחושך שבעולם
וואי וואי איזה פיקמי 0_0
תמצאי איזה בן פיקמי יש מלא
תמצאי איזה בן פיקמי יש מלא
שואל השאלה:
אי אפשר להתווכח עם עובדות אני גובה 1.59 משקל 45 רזונת חלשה פיזית לא מתאמנת ובת 22 לא ילדה גם לא מנוסה מינית
כנראה זה לא מושך גברים
לא הבנתי מה ''הירידות'' האלה שלכם לא שזה מזיז לי כן אתם ילדים מוזרים
אי אפשר להתווכח עם עובדות אני גובה 1.59 משקל 45 רזונת חלשה פיזית לא מתאמנת ובת 22 לא ילדה גם לא מנוסה מינית
כנראה זה לא מושך גברים
לא הבנתי מה ''הירידות'' האלה שלכם לא שזה מזיז לי כן אתם ילדים מוזרים
אנונימית
תעברי לבנות
גובה כזה זה לא ממש ממש קטנה, רק איזה ארבע סנטימטר מתחת לממוצע
ויש הרבה גברים שזה מושך אותם מאוד
ויש הרבה גברים שזה מושך אותם מאוד
^
יקרה,
מי שמזווג זיווגים הוא בורא עולם
בטוח יש בך המון המון מעלות (שמשום מה את מתעלמת מהן)
תזכרי שאת עולם ומלואו ונפלאה (ואני אגיד לך את זה עד שזה יחלחל)
מי שיבחר בך יבחר בך בגלל מי שאת והלב שלך
תזכרי שאף 1 מאיתנו ללא יוצא מהכלל אינו מושלם
אפילו האצבעות שלנו לא סימטריות
בטוח יהיה את הגבר שיגיד לך כמה את נפלאה ו-נהדרת
אני התפקיד שלי כאן זה לעודד אותך עד שתכירי בכך שאת נפלאה
ממש אשמח שבקרוב תמצאי את הבחור המדהים שלך
בהצלחה יקרה
יקרה,
מי שמזווג זיווגים הוא בורא עולם
בטוח יש בך המון המון מעלות (שמשום מה את מתעלמת מהן)
תזכרי שאת עולם ומלואו ונפלאה (ואני אגיד לך את זה עד שזה יחלחל)
מי שיבחר בך יבחר בך בגלל מי שאת והלב שלך
תזכרי שאף 1 מאיתנו ללא יוצא מהכלל אינו מושלם
אפילו האצבעות שלנו לא סימטריות
בטוח יהיה את הגבר שיגיד לך כמה את נפלאה ו-נהדרת
אני התפקיד שלי כאן זה לעודד אותך עד שתכירי בכך שאת נפלאה
ממש אשמח שבקרוב תמצאי את הבחור המדהים שלך
בהצלחה יקרה
שואל השאלה:
אני לא אעבור לבנות כי אני לא נמשכת
אני לא אעבור לבנות כי אני לא נמשכת
אנונימית
נראה שאין מה לעשות איתנו השבריריות והקטנות..):
לעולם לא נמצא חבר חמודי וקטן שיאהב אותנו כמו שאנחנו
לעולם לא נמצא חבר חמודי וקטן שיאהב אותנו כמו שאנחנו
בטח גם שעושים פו את עפה
אנונימית
^^^חחחח אנימתה xd
אוי עת כזאת קטנה ושביררית אני בטוח שכולם יאהבו אותך דיי איזה ספאם
הוא יפליץ עלייך ותעופי לאוויר
גם אני קטן אבל זה לא משנה (נראלי)
היי :) אפשר אות? סתם, תכלס, מי לא רוצה איזה lil baby לטפל ופנק אותה, לאדע זה הpov שלי
תחפשי לך ג'וני קוואנה
אחותי כולם רוצים בנות כאלה
לא פגשתי בן אחד שנמשך לבנות גבוהות וגדולות יותר (מגיע מאחת כזאת)
לא פגשתי בן אחד שנמשך לבנות גבוהות וגדולות יותר (מגיע מאחת כזאת)
את צודקת איך קטנות ושבריריות כמונו ישרדו בעולם
גם אני קטנה ושברירית
אני 180, 90 קילו של שרירים, מתאמנת רק ארבע פעמים בשבוע באיגרוף
אבל אני קטנה ושברירית ומי ירצה אותי כי אוי יוי יוי
אני פשוט אלך לבכות בצד בפינה
כי אני קטנה
ושבריריתתתתתת
שבריריתתתתתתתתתת
גם אני קטנה ושברירית
אני 180, 90 קילו של שרירים, מתאמנת רק ארבע פעמים בשבוע באיגרוף
אבל אני קטנה ושברירית ומי ירצה אותי כי אוי יוי יוי
אני פשוט אלך לבכות בצד בפינה
כי אני קטנה
ושבריריתתתתתת
שבריריתתתתתתתתתת
אוף איזה ספאם גרוע
דיי נו מ159 זה נורמלי אמא שלי 153 והיא לא מתנהגת ככה
תזהרי שלא יעשו פו ותעופי לחלל וחוץ מזה הכל בסדר
ברגע שתפסיקי להיות קטנה ושברירית
את יותר גבוהה ממני איך קטנה ושברירית?
לשאלה- ללמוד התאבקות
לשאלה- ללמוד התאבקות
כן תאמיני לי אני מבינה אותך אני כלכך קטנה ושברירית שכשאני באה לחרבן אני נופלת לאסלה
תודה תודה
גבר לא אוהב שבריריות כמו זכוכית
אתה מדבר אליי?^
כנראה שלא תמצאי כי אני לא בטוחה שיש בנים שאוהבים בנות פיקמי כמוך
^אני?
טוב אז הם סתומים
פליז שזה טרול
^אני לא מת על החרא הזה
אנונימי
כי אתה בן אדם שפוי^
אנונימית
ככה זה
גבר אמיתי לא ישפוט אותך
גבר אמיתי לא ישפוט אותך
דיי להספאים
חיים אני הרבה יותר נמוכה ממך אני 1.51 ואני רזה ולא קטנה ושברירית אז תתעוררי על החיים שלך בגלל בנות כמוך גברים מזלזלים בנשים ומורידים לנו
אנונימית
רק גברים פיק מי ירצו אותך(נדיר שתמצאי כאלה אז עדיף שתפסיקי להיות פיק מי)
מקווה שזה ספאם
מקווה שזה ספאם
מי מתנשק^
אנונימית
למה אתם מתייחסים לזה ברצינות זה ליטרלי ספאם.
את לא תמצאי גבר שיאהב אותך לעולם. צר לי. את בנאדם לא רציני ואף אחד לא אוהב בני אדם שהם לא רציניים
את לא תמצאי גבר שיאהב אותך לעולם. צר לי. את בנאדם לא רציני ואף אחד לא אוהב בני אדם שהם לא רציניים
למה את מכלילה אני מתה על בני אדם לא רצינים^
עליה ספציפית לא
עליה ספציפית לא
אלוהים ישמור
די עם הטרולים זה עושה לי כאב ראש
די עם הטרולים זה עושה לי כאב ראש
הרבה גברים מוצאים את זה חמוד.
בקצב הזה אף פעם
זה ספאם מה אתם מתייחסים ברצינות
אנונימית
אנונימי אתם מתאימים
ככה זה כל הקטנות והשבריריות כמונו מחפשות חבר שברירי וחמוד
אנונימית
איזה אנונימים??^
אנונימית
מה איזה
איזה אנונימים מתאימים
אנונימית
גברים אוהבים את זה
בטוחה שתמצאי רק תיזהרי שלא יעשה עלייך פו שלא תתעופפי לו
האנונימי והשואלת
באותו הנושא: