3 תשובות
הוא פשוט שלח מורים אחרים במקומו בלי להודיע, המורה החדש מלך
אני מתחרטת על כל רגע שלא עברתי.. אם את מרגישה שלא מתאים לך המורה תעברי
עברתי ואני שמחה שעשיתי את זה
המורה הראשון שלי היה בן אדם מבוגר והוא רק הלחיץ אותי בשיעור וגם לא ממש דיבר איתי והרגשתי שהוא מאשים אותי על טעויות שאני לא אשמה בהם ובסוף הוא לא גם לא נתן לי לקבוע עוד שיעורים למרות שאני יודעת שהוא היה פנוי. ועשה לי בעיות עם הכסף
ואז עברתי למורה חדש שהוא יותר לצעירים וזה נתן לי יותר ביטחון כי היה לי עם מי לדבר ולצחוק קצת שזה עוזר
המורה הראשון שלי היה בן אדם מבוגר והוא רק הלחיץ אותי בשיעור וגם לא ממש דיבר איתי והרגשתי שהוא מאשים אותי על טעויות שאני לא אשמה בהם ובסוף הוא לא גם לא נתן לי לקבוע עוד שיעורים למרות שאני יודעת שהוא היה פנוי. ועשה לי בעיות עם הכסף
ואז עברתי למורה חדש שהוא יותר לצעירים וזה נתן לי יותר ביטחון כי היה לי עם מי לדבר ולצחוק קצת שזה עוזר
באותו הנושא: