12 תשובות
לא יודעת למה הם מופתעים כי את ממש צעירה וזה נורמלי להיות לבד בגיל הזה
גם אני ככה תאמת זה בגלל שאני לא מת על אנשים
וגם בלי קשר לגיל זה בסדר להינות להיות לבד^
תגידי להם שהם מזמנים לקפוץ
אבל ברצינות רגע לא הבנתי למה אנשים מתענינים בזוגיות אם אני ארצה לספר אני אספר אם לא אז סתמ*
אנונימי
את צודקת
כנל גם אני בת 17 תיכף 18 ולא הייתי בזוגיות
ובאמת שככ כיף לי לבד ושאני אומרת את זה לאנשים הם פשוט בשוק
וכמו שאמרת כל האנשים היום מסתמכים על אחרים אבל בתכלס המשמעות של החיים זה לדעת איך להנות לבד, למצוא את עצמך והכי חשוב לאהוב את עצמך
כי מה זה שווה לא לאהוב את עצמך ולהיות עם מישהו ואז שהוא יעזוב את תהיי במצב הרבה יותר גרוע.. ואני מכירה הרבה אנשים כאלה
את צודקת ממש ואנשים לא מבינים את זה היום
אנונימית
וואו מזדהה ברמות.
אני חושבת שזה קורה כי אנשים רגילים להיות מוקפים בחברה, באנשים וכעיקרון בסביבה כלשהי. ואף אחד לא רוצה להיות לבד לגמרי.
אז אני מבינה את זה, ואני חושבת שהכי כדאי שהוא שתתקדמי בזמן שלך כמו שצריך, כל דבר בעיתו.
בסופו של דבר כל אחד צריך זמן אחר עבור דברים מסויימים
שואל השאלה:
השלושה אנשים שרשמו תגובות ארוכות
וואי מסכימה אתכם ממש
אנונימית
שואל השאלה:
הלא בנוי
מסכימה איתך חדמש
אנשים חושבים שלהיות לבד זה להיות עצוב, אבל לדעתי ברגע שאתה לומד להנות לבד ולדעת איך להיות לבד ולא לרדוף אחרי זוגיות או אחרי כמה שיותר חברים זה אחד הדברים הכי חשובים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
ברור שאני ארצה משפחה
פשוט כרגע טוב לי לבד ואני לא אהיה כמו רוב הנוער היום שרק ירדפו אחרי זוגיות שיפרדו ממנה בסוף רק בשביל לא להיות לבד
אנונימית
תחיי תחיים שלך עכשיו אל תמהרי להביא ילדים להתחתן כלום אבל תלמדי ותנצלי את הזמן הזה
שואל השאלה:
^^
אמאלה זה בול מה שקרה לי גם
היה לי בכיתה יא חבר טוב שהשפיע עליי לרעה והתרחקתי ממנו ניתקתי איתו קשר, ובבית ספר כן היו לי חברות אבל לא הרגשתי חלק והייתי ככ מבואסת מזה , אז פשוט התחלתי לבלות לבד והשנה גם להיות לבד בהפסקות זה כיף
אנונימית