10 תשובות
כן זה בלתי נסבל
ברור כל הכבוד לך
ללא שום ספק
הגיוני ברמות
זה יותר מהגיוני זה אומר שאתה רמה מעל
כן וזה מאוד מעורך בעייני לראות אנשים שלא אוהבים לשמוע קללות ולהגיד אותם
כנל
אני גם מעריך יותר אנשים שלא משתמשים בסלנג טיקטוק מאותה סיבה ("בוזו", "w", ועוד)
אתה שונא אותי
יש הרבה שהיו ככה עד שהתחברו עם ילדים מסויימים...