התחברות הרשמה

מי שנסע ברכבת הקלה עזרה

משלמים מחוץ לרכבת? אפשר עם מוביט? והאם זה מסובך כל העניין?
13 באפריל 2024, 19:44
רכבתתחבורה ציבוריתירושליםרכבת ישראלנסיעה    
תשובה אחת
משלמים בחוץ כן אמור להיות מן עמדות כאלו לזה משו כזה לא נסעתי בזה ממזמן אז לא זוכרת בדיוק
ש
שַׁחַר
באותו הנושא:
אנשים שנסעו ברכבת הקלה בקו האדום
מישהו שנסע ברכבת לאחרונה - אפשר עוד לשלם עם מזומן או שחייב לשלם עם רב קו?
דחוף מי שנסעה לפני יומיים ברכבת לעפולה בערב (יום רביעי)
מי שנסע ברכבת כנסו רגע
מישהו שנסע בזמן האחרון לתחנת רכבת בנימינה, או שהיה בתחנת רכבת בנימינה?
מישהו שנסע לאחרונה ברכבת ויכול לעזור
מי שנסע ברכבת וקנה כרטיס כניסה- אפשר להשתמש ברב קו כתעודה מזהה?
מי שנסע ברכבת לעזריאלי:
מי שנסע בזמן האחרון ברכבת- צריך לקנות כרטיס מראש או אפשר במקום?
יש כאן כאלה שנסעו ברכבת מבאר שבע לתל אביב?
יש מישהו כאן שנסע ברכבת (אחרי שפתחו אותה שוב אחרי הקורונה) ויכול לעזור לי?