2 תשובות
שואל השאלה:
רציתי לישון אבל אמרו שהכטבמים כבר בסוריה
רציתי לישון אבל אמרו שהכטבמים כבר בסוריה
אנונימית
יש כוננות שיא בצפון כבר תקופה, סיכוי נמוך שתהיה חדירה בצפון.
זה שהכטבמים בסוריה לא אומר שהם יגיעו בשעות הקרובות
השעה המשוערת זה 4-8 בבוקר בהתאם לאיזור ממנו שוגרו הכטבמים.
לכי לישון, תוודאי שיש לך את האפליקציה של פיקוד העורף ושהגדרות באפלקציה דלוק "צליל חזק" ויהיה בסדר :)
זה שהכטבמים בסוריה לא אומר שהם יגיעו בשעות הקרובות
השעה המשוערת זה 4-8 בבוקר בהתאם לאיזור ממנו שוגרו הכטבמים.
לכי לישון, תוודאי שיש לך את האפליקציה של פיקוד העורף ושהגדרות באפלקציה דלוק "צליל חזק" ויהיה בסדר :)
באותו הנושא: