3 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית גם עד שנה שעברה הייתי בתנועות נוער והכרתי 0 חברים והרגשתי רע שם אז לא יודעת
אנונימית גם עד שנה שעברה הייתי בתנועות נוער והכרתי 0 חברים והרגשתי רע שם אז לא יודעת
יש כל מיני קבוצות של סוגי ספורט שם אפשר, ברים מיוחדים עם משחקי קופסא, ובאמת יש קבוצות שמיועדות ליצירת קשרים חדשים
הייתי אומרת תנועות נוער אבל זה טיפה מאוחר.
אולי מקומות התנדבות? עבודה?
אולי מקומות התנדבות? עבודה?
אנונימית
באותו הנושא: