6 תשובות
תחשוב כאילו זה סתם אימון אל תתרגש מזה אתה טוב
אם זה בזום תתיחס לזה כאילו אתה מצלם סירטון וזה לא באמת
אנונימית
מבינה אותך ברמות, אם תבןאי לחוצה ממש לאותו היום יכולה כמעט להבטיח לך שזה לא יגמר טוב, מה שאת צריכה לעשות זה לתרגל המון ולדעת שאת שולטת טוב, וכשאת עולה תחשבי שאת מסבירה לעצמך ואל תסתכלי לאף אחד בעינים, לפני שאת קמה אל תחזרי על הדברים שאת צריכה בראש להגיד כי זה ילחיץ אותך, תנסי לנקות את הראש ולא לחשוב על זה יותר מדי, אם תבואי מוכנה המילים פשוט יבואו לך, וגם אם לא זה בסדר, תבקשי דקה לצאת תשטפי פנים תנשמי רגע תחזרי ותנצחי את זה כמו אלופה
לא ראיתי שאתה בן, טעות שלי, אבל סופר בהצלחה אני יודעת כמה זה מלחיץ ואני בטוחה שתצליח
ואם אתה ממש בלחץ וצריך טיפים לדברים סצפציפיים או כלליים או סתם לדבר או לפרוק לחץ אני תמיד פה :)
שואל השאלה:
תודה (ואני בן :) )
אנונימי