5 תשובות
שואל השאלה:
^^^אמרו לשים בקירור אבל אמרו רק אם זה בערב
וזה סגור יחוכמת חיים
^^^אמרו לשים בקירור אבל אמרו רק אם זה בערב
וזה סגור יחוכמת חיים
אנונימית
שימי בתוך הקופסא שנתנו לך בשביל הבדיקה, שימי את הקופסא בשתי שקיות ותסגרי אותן ודחפי עמוק למקרר ותזיזי את הדברים שיהיו כמה שיותר רחוקים מזה
כן.
עשיתי גם וצריך לשים במקום קר שישמור על זה
שימי בתוך שקית לא שקופה ודחפי למקום נידח במקרר הכל טוב
לא יהיה ריח מן הסתם כי זה סגור
עשיתי גם וצריך לשים במקום קר שישמור על זה
שימי בתוך שקית לא שקופה ודחפי למקום נידח במקרר הכל טוב
לא יהיה ריח מן הסתם כי זה סגור
אנונימית
תתקשרי לשאול
אה ...
אממ...
לא חושב...
כאילו זה נראלי יסריח אותו ולא יהיה נחמד בכלל למי שיפתח אותו
חוץ מזה אם היו אמורים לשים בקירור היו אומרים לך
אממ...
לא חושב...
כאילו זה נראלי יסריח אותו ולא יהיה נחמד בכלל למי שיפתח אותו
חוץ מזה אם היו אמורים לשים בקירור היו אומרים לך
באותו הנושא: