4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני ממש מתביישת לשאול
אני לא יודעת אני ממש מתביישת לשאול
אנונימית
זה טבעי.
באמת שתהיי הכי עדינה וכנה שאפשר, ואפילו תגידי לו שאת מתביישת לשאול.
באמת שתהיי הכי עדינה וכנה שאפשר, ואפילו תגידי לו שאת מתביישת לשאול.
תשאלי אותו את זה, אבל הכי בעדינות.
תוסיפי שאם הוא לא רוצה או שזה מפחיד אותו, את לגמרי מבינה ושזה בסדר.
תוסיפי שאם הוא לא רוצה או שזה מפחיד אותו, את לגמרי מבינה ושזה בסדר.
שואל השאלה:
חשוב לציין דיברנו בשיחה (באינסטגרם)
חשוב לציין דיברנו בשיחה (באינסטגרם)
אנונימית
באותו הנושא: