4 תשובות
להגיד:)
להגיד לו שאת צריכה לדבר, להיפגש ולומר לו איך את מרגישה
לא בהודעה
במצב שכן תיפגשו פשוט הייתי אומר את האמת פנים אל פנים, אבל במצב שאת לא שם אז פשוט תתקשרי אליו ותגידי את האמת
בהצלחה אנונימית זמנית :)
במצב שכן תיפגשו פשוט הייתי אומר את האמת פנים אל פנים, אבל במצב שאת לא שם אז פשוט תתקשרי אליו ותגידי את האמת
בהצלחה אנונימית זמנית :)
פשוט להגיד
אנונימי
באותו הנושא: