21 תשובות
לא יודע תשאלי אותם
"למה עדיין לא משחררים אותי "
אנונימית
הם נולדו מחדש
טראומות
כנראה אותם יותר מתסכל שהעולם יוצא נגדנו למרות כל מה שהם עברו וכל הזוועות שהיו שם שהם ראו בעיניהם שלהם
שואל השאלה:
^^ נושא רגיש מדיי בשביל לשאול כרגע אותם
^^ נושא רגיש מדיי בשביל לשאול כרגע אותם
אנונימית
הרבה דברים רעים
פוסט טראומה
הדיכאון הכי קשה שאפשר לדמיין
פלאשבקים וחרדות ופחדים
פלאשבקים וחרדות ופחדים
אחי הגדול, פוסט טראומה צרחות באמצע הלילה הזיות רגישות
אנונימית
מה לא? קשה לדעת כי כל אחד שונה וכל אחד עבר דברים אחרים. מניחה שלרובם עוברים מחשבות על קרובים שהם איבדו במהלך הבריחה משם/ הרגעים הקריטים של הפחד שבהם הם ברחו מהמחבלים ואיך שזה מרגיש שכולם ממשיכים הלאה כאילו לא קרה כלום.
זה הניחוש שלי
זה הניחוש שלי
שואל השאלה:
^מצטערת לשמוע, גם בן דוד שלי ככה
^מצטערת לשמוע, גם בן דוד שלי ככה
אנונימית
בעיקר סיוטים.
אנונימי
רק מזכירה, הם ראו ערמות של אנשים נרצחים מול הפנים שלהם ^
^^אני מכיר אישית מישהי שיש לה בעיקר סיוטים ודכאון. ממש לא פלשבאקים. לא כל מי שעובר טראומה כזו או אחרת סובל מפוסט טראומה. ממש אבל ממש לא. מכיר מישהי שסובלת מדכאון קשה ויש לה סיוטים שבאים והולכים
אנונימי
^אתה שוב פעם חוזר לפלשבק גיזס מסביר לך אין לה שום פלשבקים אבל היא מתעוררת בלילה מסיוטים. זה לא פלאשבק גיזס. אתה מסוגל להבין שרוב מי שעובר טראומה אין לו פוסט טראומה נכון? אתה יכול להבין את זה או לא? זה לא אני אמרתי יש נתונים סטטיסטיים כמה מפתחים ptsd אחרי טראומות. פלאשבקים מופיעים כחלק מפוסט טראומה רק אצל חלק. אני לא יודע אם זה הרוב או לא אמרתי שאני מכיר מישהי שפיתחה דכאון בגלל מה שהיא עברה ויש לה סיוטים בלילה. זהו
אנונימי
^אתה טועה ומטעה ואני אגיד גיזס כמה שבא לי חצוף. טראומה ממש לא גורמת לרוב לפוסט טראומה
אנונימי
^אויש תנוח יא מוחמד. גיזסס
אנונימי
^חצוף שכזה. אל תפנה אליי בכלל. אפס מאופס.
אנונימי
^אין קשר לאומץ לא רוצה שלוזרים כמוך ייכתבו לי בפרטי
אנונימי
אתה לא מכיר אותי בכלל. הדיון הסתיים מבחינתי.
אנונימי
באותו הנושא: