9 תשובות
כן כדאי
שואל השאלה:
וכנראה שבשפה עברית וספרות המורות ידברו איתנו על איך היה בפסח וזה.. כמו תמיד
וכנראה שבשפה עברית וספרות המורות ידברו איתנו על איך היה בפסח וזה.. כמו תמיד
אנונימית
לא
רגע איזה כיתה?
לעולם לא
שואל השאלה:
^^ט
^^ט
אנונימית
כיתה ט? עדיף להשאר לישון. בכיתה י לומדים את הכל מחדש, ושם אסור לפספס שיעורים כי הכל לבגרות. תנצל את הזמן שיש לך להפסיד ביהס
א
אז לא כידי
באותו הנושא: