9 תשובות
כן כדאי
שואל השאלה:
וכנראה שבשפה עברית וספרות המורות ידברו איתנו על איך היה בפסח וזה.. כמו תמיד
אנונימית
רגע איזה כיתה?
לעולם לא
שואל השאלה:
^^ט
אנונימית
כיתה ט? עדיף להשאר לישון. בכיתה י לומדים את הכל מחדש, ושם אסור לפספס שיעורים כי הכל לבגרות. תנצל את הזמן שיש לך להפסיד ביהס
אז לא כידי