12 תשובות
ממש לא
חד משמעית לא
לא הוא בן אדם לא משנה מה
אין כזה דבר טעות שהחזירו אותו, מה את מעדיפה שהם יישארו שם לא הבנתי
שואל השאלה:
אותו הנער הזה אני מעדיף שישאר שם, כן.
עם אמירה כזאת במדינה מוסלמית היו מכניסים אותו לכלא אבל זה רק מראה לכם עד כמה הוא מזלזל במדינה ובצה"ל.
במקומו הייתי אסיר תודה ולא מפסיק להגיד תודה לצה''ל, הוא פשוט בן אדם שהוחזר בטעות
אנונימי
שואל השאלה:
כן?
אז בוא תסביר לעוד 9 אלף אנשים שהם חולים בראש.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שיש יותר מ9 אלף שמסכימים עם הדעה שלי ואתם פשוט רגישים מידי ולא מוכנים להודות באמת שההחזרה שלו הייתה טעות
אנונימי
זה ממש טבעי שהוא ישנא את המדינה אחרי שחטפו אותו והוא הוחזק כמו בעל חיים שם.
הוא לא צריך להגיד תודה לאף אחד. המצב הזה לא היה צריך לקרות בכלל. היו צריכים למנוע מלכתחילה להכניס אותו לשם
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושב שהוא כפוי טובה והוא צריך לנשק את הרגליים של החיילים אחרי שהוציאו אותו אבל הוא לא, הוא החליט לעשות מעשה אחר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא שמאלני אחי.
אני מתעב את השמאל.
בגללם נרצחו לי 2 קרובי משפחה ואיבדתי מלא חברים
אנונימי
בהתחלה השתחררו בנות שיצאו נגדנו אחרי זה
חוץ מזה שום דבר מה עובר עליך
אח שיהיה אנשים שאני לא מסכים איתם לא אומר שאני רוצה שיהיה להם רע זה הכול