16 תשובות
זה לא רק זה היום אם את לא בלונדינית עם עיניים כחולות שנראות כמו הבנות מהפינטרס בנים לא שמים עלייך
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מעודד ממש תודה רבה
אנונימי
תפסיקי לחשוב ככה.
אני בטוחה שאת מהמהמת.
אם גבר ידחה אותך רק בגלל שאת שמנה הוא אפס מאופס.
תראי שזה יגיע לבד גם בלי שתחשבי אני שמנה"..
אם לא טוב אם זה שאת שמנה ורוצה להרשים גברים... תמיד יש דרך לשנות.... שמנה זה לא מולד אם זה כל כך מפריע לך....
מאחלת לך שיהיה לך בן זוג שיאהב אותך בדיוק כמו שאת .
אל תורידי לעצמך אל.
יש הרבה אנשים שמנים שנמצאים בזוגיות
למרות שאי אפשר להתכחש לזה שזה דבר שהרבה האנשים כן יפסלו בגללו.
מה שכן, אל תגידי "בחיים לא תהיה לי זוגיות" תפעלי כדי שזה כן יקרה ותאמיני שזה יקרה.

ודרך אגב זה ישמע רע אבל אני מכירה הרבה אנשים אפשר להגיד ממש מכוערים ודוחים, גם באופי וגם ביופי, שיש להם זוגיות, ואני חושבת לעצמי ככה; אם אשכרה הם הצליחו להשיג זוגיות, למה שאת לא תצליחי? אני בטוחה שאת כמה וכמה רמות מעל.
כל עוד את לא בעודף משקל *קיצוני* אני מאמינה שתמצאי בקלות את אהבת חייך גם מבלי שתצטרכי לשנות את עצמך
שואל השאלה:
קודם כל תודה על כל התגובות
זה ממש טיפה עודד אותי
אני מקווה להאמין שזה נכון ואני אמצא מישהו שבאמת אוהב אותי כמו שאני
(אני בת 16) וכבר לכל החברות שלי יש זה קצת מאבד תקווה
אנונימי
את בת 16 כל החיים לפנייך פתוחים לגברים יפה שלי .
התגובות פה של אנשים מחממות את הלב
שואל השאלה:
טליה את מהממת ממש .
וגם זה מה שתמיד אמא אומרת אבל עדיין בכל זאת לא יודעת איך אמצא אותו בפעם הראשונה כיאלו בחיים לא התחילו איתו ובכללי בחיים לא דיברתי עם הרבה בנים אז זה קצת מפחיד ומטריד אותי כי אני אחת שרוצה למצוא אהבה ולאהוב
אנונימי
איך שאת תגיעי לצבא הכל ישתנה לך בחיים. ...
את תראי..
גם מבחינת זוגיות
וגם חברה...
שואל השאלה:
תכלס כולם אוהבים ונמשכים יותר לרזון ..
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא ?
אנונימי
אנונימי לא
אנונימית
אז תרזי
שואל השאלה:
לא אכפת לי אני מודעת לזה שאני שמנה
אין לי כ"כ מה לעשות אם זה כי זה נתון
וניסיתי לעשות הרבה דברים בחיים בשביל לשנות את זה אבל לא הצלחתי ..
פשוט אני רוצה גם לאהוב מישהו ולתת את האהבה שלי
ואני מרגישה שרק בנות רזות מוצאות אהבה
ובכללי רק בנות רזות יפות
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוחה שאת יפה .
אבל איך לא להתרכז בזה ?
אני חושבת על זה כל הזמן על חבר על זוגיות
זה לא משהו שאני יכולה פשוט לשכוח
אנונימי
שואל השאלה:
גם כל פעם שאני הולכת לישון אני פשוט חושבת על זה
אני לא יכולה להצליח פשוט לשכוח מזה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל נגיד יש לחברה שלי אחות שהיא כבר ב24 והיא ממש רוצה חבר ואהבה והיא לא מוצאת
היא בחיים לא התנשקה או משהו כזה
אני מפחדת שאני אגיע גם למקום כזה
אנונימי