7 תשובות
כנל לגבי הכל זה באמת מצב גרוע
אם את רוצה לדבר על זה או משהו בפרטי שלחי הודעה
אם את רוצה לדבר על זה או משהו בפרטי שלחי הודעה
שואל השאלה:
גם את במצב הזה?
גם את במצב הזה?
אנונימית
כן אני באמצ בעומס נפשי והבית ספר ממש לא עוזר לי ההפך רק עושה יותר גרוע כי הציונים שלי על הפנים
את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי אני מבינה את ההרגשה הזאת
מכיר את זה
תזכרי שהכל טוב
וזה לא נורא כי לימודים זה לא הכל, מוזמנת לפנות בפרטי עם תרצי
תזכרי שהכל טוב
וזה לא נורא כי לימודים זה לא הכל, מוזמנת לפנות בפרטי עם תרצי
אם את מוטרדת רק בגלל מספר היחידות שלך אז אני מקנא בך. תאמיני לי את לא רוצה את הבעיות שיש לי או לאחרים. צריך להגיד תודה על מה שיש
שואל השאלה:
צודק סליחה
צודק סליחה
אנונימית
באותו הנושא: