7 תשובות
תרגישי חופשיה
מוזמנת
מוזמנת
מוזמנת :)
את יכולה לדבר איתי
מוזמנים כולכם
היי,
זה טוב שאת משתפת ברגשות שלך, ורציתי להגיד שאולי קשה לך להאמין כרגע שיהיה בסדר, אבל הרגשות הקשים חולפים. לפעמים כל מה שצריך זה פשוט להירגע, לנשום עמוק , לשאוף ולהאמין שהמצב חולף, וההרגשה שלך תשתפר. כדאי גם לצאת לפעילות בחוץ, זה בהחלט יכול לשפר את ההרגשה. עוד כדאי לחפש מסגרת שיכולה להפיג קצת את הבדידות, כמו תנועת נוער, חוג או התנדבות.
אם בכל זאת תרצי לדבר עם מישהו, אפשר לפנות לעמותות:
- סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בצ'אט https://sahar.org.il/ או ואטסאפ 055-9571399
- עלם דיגיטל (ייעוץ ותמיכה לצעירים ברשת) בצ'אט http://yelem.org.il/ או וואטסאפ 054-9424062.
- ערן (עזרה ראשונה נפשית אנונימית): צ'אט באתר, וואטסאפ 052-8451201, הקו החם 1201
חיבוק גדול
זה טוב שאת משתפת ברגשות שלך, ורציתי להגיד שאולי קשה לך להאמין כרגע שיהיה בסדר, אבל הרגשות הקשים חולפים. לפעמים כל מה שצריך זה פשוט להירגע, לנשום עמוק , לשאוף ולהאמין שהמצב חולף, וההרגשה שלך תשתפר. כדאי גם לצאת לפעילות בחוץ, זה בהחלט יכול לשפר את ההרגשה. עוד כדאי לחפש מסגרת שיכולה להפיג קצת את הבדידות, כמו תנועת נוער, חוג או התנדבות.
אם בכל זאת תרצי לדבר עם מישהו, אפשר לפנות לעמותות:
- סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בצ'אט https://sahar.org.il/ או ואטסאפ 055-9571399
- עלם דיגיטל (ייעוץ ותמיכה לצעירים ברשת) בצ'אט http://yelem.org.il/ או וואטסאפ 054-9424062.
- ערן (עזרה ראשונה נפשית אנונימית): צ'אט באתר, וואטסאפ 052-8451201, הקו החם 1201
חיבוק גדול
באותו הנושא: