2 תשובות
יש כדורים מדכאי תיאבון, אבל זה לא בריא בכלל וגורם לאנורקסיה
כדורים משלשלים
ואז זה עושה לך את הקצב של חילוף החומרים לממש מהיר
וזה ירזה אותך.
ואז זה עושה לך את הקצב של חילוף החומרים לממש מהיר
וזה ירזה אותך.
באותו הנושא: