2 תשובות
יש כדורים מדכאי תיאבון, אבל זה לא בריא בכלל וגורם לאנורקסיה
כדורים משלשלים
ואז זה עושה לך את הקצב של חילוף החומרים לממש מהיר
וזה ירזה אותך.