6 תשובות
אדקס 200
מקלחת חמה וללכת לנוח
תשתי לימון זה מקצר..
תשתי לימון זה מקצר..
לקחת את אדויל להתקלח וללכת לישון
להתכווץ בכאבים עד שהמוות יגיע
עובד לי כל פעם
עובד לי כל פעם
וואי, אני ממש מבינה אותך זה אחד הקשים.
יש לך כרית חמה? (או סתם בגד שאפשר לשים בבטן), כי כרית חמה יכול לעזור. גם נורופן קוויק\אופטלגין. כדאי ממש לנוח ולהפסיק עם העיסוקים לשנייה, כי במצב של כאב כזה זה ממש מאתגר.
גם לגבי הדימום, עדיף לשים כמה תחבושות\באדי מודי
תנוחי, תשתי משהו\תאכלי ואני מקווה שתרגישי יותר טוב❤
יש לך כרית חמה? (או סתם בגד שאפשר לשים בבטן), כי כרית חמה יכול לעזור. גם נורופן קוויק\אופטלגין. כדאי ממש לנוח ולהפסיק עם העיסוקים לשנייה, כי במצב של כאב כזה זה ממש מאתגר.
גם לגבי הדימום, עדיף לשים כמה תחבושות\באדי מודי
תנוחי, תשתי משהו\תאכלי ואני מקווה שתרגישי יותר טוב❤
כרית חמה
באותו הנושא: