5 תשובות
ספרי מה קורא בינכם
שואל השאלה:
אז ככה
כיף לנו לדבר וזה(רק בצאט)
אבל בעיקרון השיחות שלנו זה יותר כזה צוחקים ושנאה מבלי באמת להראות חיבה (ככה אני עם כולם)
הבעיה היא
שזה נורא מבלבל אותי
כי הוא כאילו "סובל ממני" ואני ממנו אבל אני לא יודעת אם הוא אוהב לדבר איתי וכיף לו באותה מידה שלי כיף איתו
אז ככה
כיף לנו לדבר וזה(רק בצאט)
אבל בעיקרון השיחות שלנו זה יותר כזה צוחקים ושנאה מבלי באמת להראות חיבה (ככה אני עם כולם)
הבעיה היא
שזה נורא מבלבל אותי
כי הוא כאילו "סובל ממני" ואני ממנו אבל אני לא יודעת אם הוא אוהב לדבר איתי וכיף לו באותה מידה שלי כיף איתו
אנונימית
יכול להיות שזה בצחוק והוא גם מגיב כמוך בציניות ואולי הוא מתבייש להראות לך יותר חיבה כי את לא מראה לו אבל לא נראלי שהוא סובל ממך כי אחרת הוא לא היה מדבר איתך לא ככה?
שואל השאלה:
זהו שגם אני חשבתי על זה
אבל נגיד בזמן האחרון הוא כזה דיבר אליי בצורה שפגעה בי וזה
התרחקתי לכמה זמן
והוא לא טרח לשלוח הודעה
היום שלחתי לו הודעה ודיברנו כזה כרגיל ושאלתי אותו למה הוא לא שלח
והוא אומר לי
ממתי זה מזיז לך אם אני שולח הודעה
ואמרתי לו
אז לא שלחת בגלל שאתה חושב שלא מזיז לי ?
והוא אומר
לא
אין סיבה
כאילו .... ברו
רציני
עד כמה לא אכפת לו
זהו שגם אני חשבתי על זה
אבל נגיד בזמן האחרון הוא כזה דיבר אליי בצורה שפגעה בי וזה
התרחקתי לכמה זמן
והוא לא טרח לשלוח הודעה
היום שלחתי לו הודעה ודיברנו כזה כרגיל ושאלתי אותו למה הוא לא שלח
והוא אומר לי
ממתי זה מזיז לך אם אני שולח הודעה
ואמרתי לו
אז לא שלחת בגלל שאתה חושב שלא מזיז לי ?
והוא אומר
לא
אין סיבה
כאילו .... ברו
רציני
עד כמה לא אכפת לו
אנונימית
יכול להיות שהוא סתם אידיוט בנים הם קשים להבנה
אולי תנסי לשאול אותו שאלות ישירות יותר כדי להבין את הכוונות שלו או להגיד לו שאת נפגעת כשהוא מדבר בצורה כזאת
אולי תנסי לשאול אותו שאלות ישירות יותר כדי להבין את הכוונות שלו או להגיד לו שאת נפגעת כשהוא מדבר בצורה כזאת
באותו הנושא: