4 תשובות
ממש לא! ואת גם מסתכנת בחשיפה לחיידקים גורמי מחלות ולנגיפים ומה לא...
לא
הוא אמור להיות מבושל לגמרי ולא בחלקו.
את מסתכנת ככה
זה ההפך מבריא
הוא אמור להיות מבושל לגמרי ולא בחלקו.
את מסתכנת ככה
זה ההפך מבריא
לא.
ואני לא חושבת שזה טעים p:
יש בזה גם חיידקים..
עצם זה שאת מבשלת אותו, רוב החיידקים נעלמים.. (נראה לי )
ואני לא חושבת שזה טעים p:
יש בזה גם חיידקים..
עצם זה שאת מבשלת אותו, רוב החיידקים נעלמים.. (נראה לי )
באותו הנושא: