10 תשובות
כי אתה נשקל אחרי שאתה מכניס דברים לגוף שלך
זה כמו שאשתה ליטר מים אשקל ואראה עלייה של קילו
זה כמו שאשתה ליטר מים אשקל ואראה עלייה של קילו
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו
בבקשה תעזרו
אנונימי
חח אכלתה 700 שתיתה עוד 300 הנה לך עוד קילו
וואו אחי אתה לא בכיוון בכלל ואם תמשיך ככה אתה רק תפגע בעצמך יותר
ממליץ לך לחקור על העניין כי ככה אתה תאבד את זה מהר מאוד.
משקל- המספר הזה לא אומר כלום עליית? ירדת? מה זה משנה זה רק מספר. רוצה לראות אם. באמת הרזת/השמנת? לך למראה ותסתכל (וגם זה בבוקר ולא בסוף יום שכולך נפוח מאוכל ונוזלים) קח לדוגמא בקבוק מים של נביעות הוא שוקל כ 1.5 ק"ג ז"א אם אני אשתה את כולו אז אעלה בקילו וחצי.
הקילו הזה הוא שומן? ברור שלא
בהצלחה ואם יש עוד שאלות אני פה
ממליץ לך לחקור על העניין כי ככה אתה תאבד את זה מהר מאוד.
משקל- המספר הזה לא אומר כלום עליית? ירדת? מה זה משנה זה רק מספר. רוצה לראות אם. באמת הרזת/השמנת? לך למראה ותסתכל (וגם זה בבוקר ולא בסוף יום שכולך נפוח מאוכל ונוזלים) קח לדוגמא בקבוק מים של נביעות הוא שוקל כ 1.5 ק"ג ז"א אם אני אשתה את כולו אז אעלה בקילו וחצי.
הקילו הזה הוא שומן? ברור שלא
בהצלחה ואם יש עוד שאלות אני פה
זה נורמלי
שואל השאלה:
זה נורמלי או שזה דבר לא נורמלי
זה נורמלי או שזה דבר לא נורמלי
אנונימי
כי לאוכל יש משקל, וגם לשתייה יש וזה בא לידי ביטוי במשקל
זה לא באמת שומן
זה לא באמת שומן
כן ככה זה בגלל זה במשך היום לא עולים על המשקל רק בבוקר אוכל עושה נפח עד שהוא מתעכל אתה תראה מחר שאתה לא במשקל הזה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עדיין איך זה הגיוני שעליתי קילו אם אכלתי רק 400 קלוריות?
אבל עדיין איך זה הגיוני שעליתי קילו אם אכלתי רק 400 קלוריות?
אנונימי
זה הגיוני
באותו הנושא: