4 תשובות
לדעתי לא חייב אבל מומלץ כי זה ממש מסדר ובדרכים האחרות קל מאוד לטעות
תמיד צריך לכתוב טענה נימוק בכל הנושאים בגאומטריה אלא אם כן זה טריגו או אנליטית ולפעמים תאלס
שואל השאלה:
סבבה, תודהה
אנונימית
לדעתי את לא חייבת דווקא בטבלה אבל את כן חייבת לכתוב טענה מסוימת ונימוק ללמה זה נכון