4 תשובות
תעשי את המבחן.
אם תעברי תחשבי אם את באמת רוצה את זה. מקסימום סתם עשית מבחן.
שואל השאלה:
תודה על התשובה
עדיף לך לעשות את המבחן ואז לבדוק אם בא לך כי אם תפספסי עכשיו לא תוכלי לחזור לזה ואם לא תרצי מקסימום לא תלכי.
אבל אישית אני חושב שממש כדאי לך ללכת