4 תשובות
תעשי!!
תעשי את המבחן.
אם תעברי תחשבי אם את באמת רוצה את זה. מקסימום סתם עשית מבחן.
אם תעברי תחשבי אם את באמת רוצה את זה. מקסימום סתם עשית מבחן.
שואל השאלה:
תודה על התשובה
תודה על התשובה
עדיף לך לעשות את המבחן ואז לבדוק אם בא לך כי אם תפספסי עכשיו לא תוכלי לחזור לזה ואם לא תרצי מקסימום לא תלכי.
אבל אישית אני חושב שממש כדאי לך ללכת
אבל אישית אני חושב שממש כדאי לך ללכת
באותו הנושא: