5 תשובות
זה לגיטימי לא לבוא. היא לא מהמשפחה הגרעינית שלך
זה לגיטימי לא לבוא
אבל אם אתן קרובות כדי שתבואי, כדי שתשמחי איתה ביום הכי שמח בחיים שלה בערך.
ואת לא חייבת להתלבש כלכך יפה, גם אם זה חולצה וגינס זה בסדר :)
אני בטוחה שאת מהממת !!
מבין אותך זה קורה גם לי יש פעמים שאני לא יוצא מהבית גם לבית ספר וגם למטעה יש לי דימוי גוף עצמי לא בגללי בגלל הסביבה שלי כל הזמן מעירים לי על המשקל
אנונימי
אני מבינה אותך אבל זו בכל זאת חתונה ובטוח תמצאי איזשהו בגד שתרגישי בנוח איתו