3 תשובות
יש לנו חרא של הסברה
והעולם בכללי אוהב לשנוא אותנו עוד לפני שהייתה לנו מדינה
כי אנשים מפגרים הם מנסים כביכול לשכוח מהדברים שחמאס עשה ומסתכלים רק במה שישראל עושה
ההסברה שלנו דפוקה.
ואין מה לעשות תמיד לא יאהבו אותנו תמיד יחפשו אותנו תמיד יקנאו בנו. כל האנטישמים בעולם גדלו לשטיפת מוח
אבל הכל טוב אנחנו לא צריכים את הטובה והתמיכה שלהם יש לנו מדינה ואנחנו מספיק חזקים ביחד