21 תשובות
שואל השאלה:
המוזיקה שלה מאוד מייצגת אותה. דווקא אצלה ההפרדה הזאת בין האמן ליצירה היא מאוד קשה
המוזיקה שלה מאוד מייצגת אותה. דווקא אצלה ההפרדה הזאת בין האמן ליצירה היא מאוד קשה
אנונימית
צודקת שואלת השאלה
כי אנשים נקשרים רגשית לאומן ואז קשה לנתק את הרגש ממנו
שואל השאלה:
להיקשר רגשית זה בכלל נורא
להיקשר רגשית זה בכלל נורא
אנונימית
שואלת השאלה
מה קובע? הרגש או הגנטיקה?
מה קובע? הרגש או הגנטיקה?
שואל השאלה:
לא הבנתי את השאלה
לא הבנתי את השאלה
אנונימית
אני אישית הייתי מעריצה שלה ברמות יש לי טת שתי האלבומים הראשונים של והתאכזבתי ממנה ברמות, אני אוהבת את המוזיקה של מאד (רק את הישנים) וגם אני עכשיו בריב עם עצמי שאם מותר כאילו לשמוע את האלבום כי זה לא יעביר לה כסף
שואל השאלה:
תשמעי לא חוקי.
תשמעי לא חוקי.
אנונימית
מה זאת אומרת
לא מובן
מה קובע? רגש או משפחה?
מה קובע? רגש או משפחה?
שואל השאלה:
^^
כאילו הורדות וכאלה..סרטוני מוזיקה לא רשמיים.
^קובע בקשר למה?
^^
כאילו הורדות וכאלה..סרטוני מוזיקה לא רשמיים.
^קובע בקשר למה?
אנונימית
אה הבנתי אותך
מי יותר קרוב ממי
שואל השאלה:
משפחה
אבל באמת שעדיין לא הבנתי
משפחה
אבל באמת שעדיין לא הבנתי
אנונימית
לא מסכימה איתך.
קודם כל היא לא תומכת רשמית בפלסטין
ודבר שני אפשר לעשות הפרדה בין השירים לזמר. (אני לא מקשיבה לה, אבל לא חושבת שיש בעיה להקשיב לשירים ועדיין לא לאהוב אותה באופן אישי)
זה לא שיש לה משהו קיצוני נגד ישראל לפי מה שידוע לי
קודם כל היא לא תומכת רשמית בפלסטין
ודבר שני אפשר לעשות הפרדה בין השירים לזמר. (אני לא מקשיבה לה, אבל לא חושבת שיש בעיה להקשיב לשירים ועדיין לא לאהוב אותה באופן אישי)
זה לא שיש לה משהו קיצוני נגד ישראל לפי מה שידוע לי
לדעתי זה מטומטם להפסיק לשמוע זמר רק בגלל זה
היא לא פרו פלסטינית
הסיכה הזאת נועדה להפסקת אש כשנכנסים יותר לזה מגלים שיש הרבה מעבר אבל בחול יודעים להסתיר את זה טוב מאוד
אז מבחינתה היא שמה סיכה להפסקת אש שזה טוב מה רע בזה (זה מה שהיא חושבת)
ואני מעריץ שלה כבר 6 שנים ואני עדיין. אבל אם היא הייתה אומרת פלסטין בחינם אין מצב שעדיין הייתי מעיז להיות מעריץ שלה. הייתי נהפך לשונא מספר אחת שלה
ושמה כל הדור הצעיר תומך בהם אין לי מושג איך אבל זה מה שיצא. אז אני לא מצפה שיתמכו בישראל בכלל עם איך שכל החדשות שלהם מציירים אותנו כובשים רוצחים ומדכאים
מבחינתם פלסטין זה כמו אוקראינה
הסיכה הזאת נועדה להפסקת אש כשנכנסים יותר לזה מגלים שיש הרבה מעבר אבל בחול יודעים להסתיר את זה טוב מאוד
אז מבחינתה היא שמה סיכה להפסקת אש שזה טוב מה רע בזה (זה מה שהיא חושבת)
ואני מעריץ שלה כבר 6 שנים ואני עדיין. אבל אם היא הייתה אומרת פלסטין בחינם אין מצב שעדיין הייתי מעיז להיות מעריץ שלה. הייתי נהפך לשונא מספר אחת שלה
ושמה כל הדור הצעיר תומך בהם אין לי מושג איך אבל זה מה שיצא. אז אני לא מצפה שיתמכו בישראל בכלל עם איך שכל החדשות שלהם מציירים אותנו כובשים רוצחים ומדכאים
מבחינתם פלסטין זה כמו אוקראינה
די כבר כולם אוהבי פלסטין ובא לי לשמוע מוסיקה אז אני אשמע גם אומנים שתומכים בהפסקת אש אם יש להם מוזיקה מספיק טובה
את צודקת ברמות ואין לי דבר רע להגיד על מה שאמרת.
אני לא שומע אותה אבל יש הבדל בין לאהוב אדם לבין לאהוב את המוזיקה שלו
יאוו איזה ישנה היאא
באותו הנושא: