6 תשובות
שואל השאלה:
האחיות שלי היו שם גם פשוט נמאס לי מהעירוניים פה ואיזה בית ספר היית?
תלוי בקהילה ששם, זה לא כמו בית ספר עירוני גדול שחלק לא יהיה להם אכפת וחלק יתמכו וחלק ישנאו, לרוב תהיה פשוט דעה אחת.
תשאל את בני הדודים שלך איך לדעתם יקבלו אותך.
איפה שאני הייתי היה ממש סבבה וקיבלו את כולם
שואל השאלה:
הכוונה שלי שאם אני כן מכיר את החברה כן יודע מה קיבוצניקים עושים כי יש לי בני דודים קיבוצניקים אבל השאלה האמיתית שלי אם הם יקבלו אותי כאילו כי אני גיי ולא יהיו ערסים מגעילים או יקללו אותי מלא כמו בבית ספר עירוני
האמת שלא, ילדים בבית ספר קיבוצי כנראה גדלו כל החיים ביחד, הקהילה יותר סגורה. אם אתה חלק מילדי הקיבוץ אז כן, קל יותר להתקבל, אבל אם אתה חדש בבית הספר ולא חיית איתם כל החיים אז ממש לא קל ופתוח. אומרת מניסיון
שואל השאלה:
ואת יכולה להשוות בהרבה מבית ספר עירוני?