10 תשובות
שומרים
שומרת
שואל השאלה:
כי אתם כולה כיתה י
אני מדבר על אלו שסיימו יב
כי אתם כולה כיתה י
אני מדבר על אלו שסיימו יב
למה שלא תשמור תעודת סיום יב?
שמרתי חלק
לא אני סוף יא
וכן אני אשמור כי זה מזכיר לי את ההישגים שלי
וכן אני אשמור כי זה מזכיר לי את ההישגים שלי
שואל השאלה:
אני לא מדבר על סוף יב ותעודת בגרות
אני מדבר על מה שקבלת בכיתה ז ח ט א ב ג
אני לא מדבר על סוף יב ותעודת בגרות
אני מדבר על מה שקבלת בכיתה ז ח ט א ב ג
אני שמה בקלסר גדול כזה את כל התעודות סוף ומחצית מאיזה כיתה ו'
שומרת!!
לפעמים יבקשו מכם לשלוח בצבא תעודות,
וגם אחרי הצבא אם רוצים התאמות או הקלות בפסיכומטרי צריך להגיש כמה שיותר מסמכים ותעודות מהיסודי ומגילאים קטנים. וגם סתם מזכרת נחמדה;)
לפעמים יבקשו מכם לשלוח בצבא תעודות,
וגם אחרי הצבא אם רוצים התאמות או הקלות בפסיכומטרי צריך להגיש כמה שיותר מסמכים ותעודות מהיסודי ומגילאים קטנים. וגם סתם מזכרת נחמדה;)
אני סוף יא ולא קיבלתי תעודת סיום מסוף כיתה ט אבל הכל שמור מכיתה א עד ט
באותו הנושא: