9 תשובות
הגיוני, זוגיות זאת אינטראקציה מאוד אישית עם מישהו והפחד מובן
כן אבל חאלס לקטגר, חבל להכניס לראש אמרות כאלה של חרדה חברתית ופחד מזוגיות כי בסופו של יום יכול להיות שזה לא המצב ואנשים סתם מכניסים את המצבים האלה לראש שלהם
שואל השאלה:
^ אני מטופלת עם כדורים על זה אני לא אומרת סתם. אין לי חברים כי אני לא יוצאת בכלל ואני בת 18 וחצי ואף פעם לא היה לי חסר כי כל פעם שאני חושבת על זה יש לי בחילה
^ אני מטופלת עם כדורים על זה אני לא אומרת סתם. אין לי חברים כי אני לא יוצאת בכלל ואני בת 18 וחצי ואף פעם לא היה לי חסר כי כל פעם שאני חושבת על זה יש לי בחילה
אנונימית
אני מבין אותך בקטע של הבחילות, גם אני לפעמים בעייתי והיו לי כמה התקפי חרדה ועניינים רציניים עם אוכל, ממש לא באתי לשפוט, מצטער
שואל השאלה:
בזמן האחרון זה החמיר שירדתי במשקל ושאני פשוט מיואשת
בזמן האחרון זה החמיר שירדתי במשקל ושאני פשוט מיואשת
אנונימית
כן זה מאוד מבאס, אבל לדעתי ככל שהזמן עובר וככל שלומדים להעריך את הדברים החיוביים יותר ופחות מתעסקים בקשיים אז זה לאט לאט מתמוטט.
ברור
בטח
כן
באותו הנושא: