32 תשובות
במקרה שבו המגן גבוה יותר עושים חמישים חמישים זאת אומרת שהציון יהיה 88
שואל השאלה:
מה החישוב שעשית
מה החישוב שעשית
אנונימי
96 כפול 20%(0.20) שזה 48 ועוד 80 כפול 20% שזה 40
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
רגע זה לא נכון המגן שווה 30 אחוז וציון הבחינה שווה 70 אחוז לא עושים חמישים חמישים
^^ ממש לא.
שואל השאלה:
אז מה עושים
אז מה עושים
אנונימי
שואל השאלה:
מי ממש לא
מי ממש לא
אנונימי
^^לא. בגלל המלחמה שינו את ההרכב של האנגלית לחמישים חמישים במקרה שבו הציון מגן הוא הגבוה
אומרת מי שבכיתה י"ב ויודעת טוב מאוד על מה מדובר אז לא להתווכח איתי:)
שואל השאלה:
ונגיד אקבל 86 בבגרות מה יהיה הסופי שלי
ונגיד אקבל 86 בבגרות מה יהיה הסופי שלי
אנונימי
מאיפה את מביאה את השטות הזו? המגן 30% והבגרות 70%.
אני גם בכיתה יב
חיים שלי אתה מוזמן לבדוק באינטרנט על ההקלות של 2024 ואיך הרכיבו אותם אני לא מתווכחת איתך:)
תחשבי קצת לפי היגיון ודבר שני אין קשר לזה שאת ביב
^אם הציון של הבגרות 86 כמו שאמרת אז הסופי יהיה 91
שואל השאלה:
ונגיד וקיבלתי 86
ונגיד וקיבלתי 86
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודה אבל את בטוחה שזה נכון?
סבבה תודה אבל את בטוחה שזה נכון?
אנונימי
^^איזה היגיון בדיוק?? אתה שומע את עצמך? לך לבדוק על ההקלות ותחזור מתוק❤ אני לא משקרת
יופי מדהים שכחת להוסיף שזה רק למפונים מהדרום והצפון הלכתי לקרוא אני מהמרכז אז לא שמעתי על זה וזה הגיוני שזה למפונים
^כן זה 100% נכון ושוב אם אתם לא מאמינים לי אתם מוזמנים להיכנס להקלות 2024 ולראות את ההרכבים וזה מה שזה
הלכתי לבדוק אבל זה לא לכולם חשוב לציין פרטים כאלו. זה למי שפינה באזורי עימות בדרום ובצפון זה לא כל הארץ חשוב לציין פרט כזה
זה לא רק זה זה גם למי שלא למד באופן רגיל בין התאריכים הראשונים זאת אומרת במעגל השני
זה נכון שמי שבמעגל הראשון אין לו את זה אבל לדעתי לרוב יש..
זה נכון שמי שבמעגל הראשון אין לו את זה אבל לדעתי לרוב יש..
https://meyda.education.gov.il/files/exams/moreordersduewar231123.pdf
אם אתה מעגל ראשון אז כן זה 70% 30% שזה אומר שיש יחס גבוה יותר לציון של הבגרות
כן קראתי זה אנשים שפונו פשוט יפה שישר הסקת שמי ששאל את השאלה פונה יכול להיות אבל אם זה לא המצב את סתם מטעה. אני מודעה שהם אני לא הכי ידעתי נכון אבל חיפשתי את ההקלטות באינטרנט
שואל השאלה:
אז אם זה 30 ו 70 אחוז והציון שלי 80 או 86 והמגן 96 מה הציון הסופי
אז אם זה 30 ו 70 אחוז והציון שלי 80 או 86 והמגן 96 מה הציון הסופי
אנונימי
בסדר נכון אבל בכל זאת רוב בתי הספר לא למדו כרגיל בחודשים האחרונים וזה תקף גם להם ובגלל זה אמרתי את זה אחר כך רציתי להוסיף על זה שאם הוא מעגל ראשון אז זה לא ככה וישר אנשים אומרים לי "ממש לא" רק כי לא הספקתי להסביר את זה עד הסוף
hello kitty girl יפה שבגלל שאת מסיקה שבגלל שאת בכיתה י"ב את יודעת הכל, ולא בודקת קצת וחוקרת לפני ומגלה שזה למפונים.. כולם יודעים את זה, אבל לא כולם מפונים לשמחתנו.
^ אם הציון 80 אז זה יהיה 85 ואם 86 זה יהיה או 89 או 90 תלוי אם יעגלו את זה בניקוד
^דבר ראשון זה לא רק למפונים זה גם לבתי ספר שלא למדו באופן רגיל בין תאריכים מסוימים עקב המלחמה ודבר שני אני ישר הסברתי את עצמי אז בוא נתקדם:)
בתי ספר שבגבול, ולא פונו זה עדיין לא לכל הארץ, העיקר את אמרת שאני לא יודע. פעם הבאה שווה לבדוק לפני שמפילים אשמה על אנשים אחרים.
המשך שבוע טוב!
המשך שבוע טוב!
באותו הנושא: