4 תשובות
כי את.ה בן אדם סך הכל... בן אדם שמשתנה, וזה טבעי
מצבי רוח אנחנו בני אדם בסופו של דבר
אולי אתה פשוט לא יציב נפשית ואולי אתה פשוט בן אדם כמו כולנו שלפעמים מרגיש טוב יותר ולפעמים פחות.
שואל השאלה:
מה עובר עליי
אנונימי