התחברות הרשמה

כשהתחלתם לעבוד היה לכם מביך?

12 ביוני 2024, 14:58
פאדיחותמבוכהעבודת נוער    
4 תשובות
לא
א
אנונימי 193
לא , האמת שהתרגלתי דיי מהר
זה הכול עניין של גישה בסוף
H
Hidden Secrets
לא
urfav
אני אישית כן אבל מתרגלים לאט לאט
ש
שלומו גרוני
באותו הנושא:
מביך לעבוד כקופאית בגיל 20?
היו לכם טעויות כשהתחלתם לעבוד?
לעבוד בבייביסיטר זה מביך?
לעבוד בריבר זה מביך?
גם לכם כשהתחלתם לעבוד המשמרות היו חרא ועדיין לא הבנתם איך מתפקדים?
עד כמה זה מביך מ1-10 לעבוד בשניצליה בקניון?
אני רוצה לעבוד בחנות אבל מביך אותי אם אני אראה אנשים שאני מכירה
לעבוד בריבר זה מביך?
האם זה מביך לעבוד בYOLO?
ספרו דברים מביכים שקרו לכם במדא כשהתחלתם להתנדב
זה מביך לעבוד בתור בן בגלידרייה?